Edukacije

Trening polaznika provodi se kroz interaktivan način rada. Tijekom edukacije polaznicima se prikazuju primjeri iz prakse i upoznaje ih se s programima Agencije za mobilnost i programe EU. Polaznici će se upoznati s mobilnostima u svrhu učenja za pojedince te strateškim partnerstvima Erasmus + programa te se upoznati s načinom ispunjavanja projektne dokumentacije te analizom istih.

11.7.2016.Pročitaj više

Centar znanja PROFECTUS započeo je s provođenjem psihološke podrške kroz individualnu psihoterapiju i savjetovanje. Svi zainteresirani mogu nam se obratiti s punim povjerenjem. Psihoterapija i savjetovanje temelje se na načelima Gestalt psihoterapijskog pravca.

11.7.2016.Pročitaj više

Edukacija iz bazičnog Montessori programa provodi se u trajanju od šest dana i namijenjena je svim odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima te apsolventima Edukacijsko-rehabilitacijskog, Filozofskog, Učiteljskog fakulteta i Hrvatskih studija. Program se provodi u suradnji s Montessori društvom Srbije i priznat je od strane Međunarodne Montessori asocijacije.

11.7.2016.Pročitaj više

Edukacija i trening kroz radionički oblik rada služi za upoznavanje i usvajanje osnovnih 26 pokretnih aktivnosti Brain Gym® metode kojom se pozitivno utječe na usklađen rad mozga i tijela. Takvo integrirano djelovanje dovodi do poboljšanja koncentracije, pažnje, motoričkih vještina, emocionalnog stanja, socijalizacije, školskih vještina pisanja, čitanja, računanja i jezičnih vještina, kao i do smanjenja napetosti i hiperaktivnosti. Za provođenje programa ne postoji dobna granica, a namijenjen je svima od dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola, sportskih klubova… kao i osobama s teškoćama u razvoju. Trening je obogaćen primjerima iz višegodišnje prakse.

11.7.2016.Pročitaj više

Postanite i vi pomoćni radnik u odgoju i obrazovnju učenika s teškoćama! Edukacija je namijenjena svim kandidatima zainteresiranima za rad kao pomoćni radnik za učenike s teškoćama u nastavi uz uvjet stečene najmanje četverogodišnje srednje stručne spreme. Biti pomoćni radnik za učenike s teškoćama u nastavi znači pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u redovnim uvjetima, surađivati s učiteljem/nastavnikom i biti dio školskog kolektiva. Također, ova uloga predstavlja sudjelovanje u organizaciji inkluzivnog okruženja te okruženja pogodnog za socijalizaciju učenika s teškoćama. Sve navedeno zahtjeva osjetljivost na pitanje inkluzije, senzibilitet za rad s učenicima s teškoćama, ali i spremnost na učenje i unaprjeđivanje kompetencija. Kako bi pomoćni radnik za učenike s teškoćama u nastavi bio spreman za rad u redovnim odgojno obrazovnim ustanovama, nužno je da prođe trening koji ga osposobljava za kvalitetno izvršavanje uloge.

11.7.2016.Pročitaj više

Postanite i vi pomoćnik u vrtiću! Trening je namijenjen svim kandidatima zainteresiranima za rad kao pomoćnik u vrtiću uz uvjet završene najmanje četverogodišnje srednje stručne spreme. Biti pomoćnik u vrtiću znači pružati neposrednu potporu djetetu s teškoćama u redovnim uvjetima, surađivati s odgojiteljem i biti dio kolektiva predškolske ustanove. Također, ova uloga predstavlja sudjelovanje u organizaciji inkluzivnog okruženja te okruženja pogodnog za socijalizaciju djeteta s teškoćama. Sve navedeno zahtjeva od pomoćnika u vrtiću osjetljivost na pitanje inkluzije, senzibilitet za rad s djecom s teškoćama, ali i spremnost na učenje i unaprjeđivanje kompetencija. Kako bi pomoćnik u vrtiću bio spreman za rad u redovnim predškolskim ustanovama, nužno je da prođe trening koji ga osposobljava za kvalitetno izvršavanje uloge.

11.7.2016.Pročitaj više

Tematske radionice namijenjene su svim učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola s ciljem unaprjeđenja kompetencija i podizanja kvalitete rada s učenicima s teškoćama. Teme su odabrane u skladu s najčešćim potrebama prakse.

11.7.2016.Pročitaj više

Edukacija „EU fondovi i upravljanje projektnim ciklusom“ ima za cilj podizanje kompetencija polaznika za apliciranje projektnih prijedloga na natječaje EU fondova, prvenstveno Europski socijalni fond (ESF), strukturne fondove, kohezijske fondove i natječaje Agencije za mobilnost i programe EU.

11.7.2016.Pročitaj više

U redovnim vrtićima svakim danom imamo sve više djece s teškoćama što je jasan pokazatelj razvoja inkluzije. Kako bi kvaliteta njihova boravka u vrtiću bila na zadovoljavajućoj razini te kako bi se odgojitelji osjećali kompetentnije u radu s djecom s teškoćama organiziramo edukacije koje se temelje na praktičnim primjerima primjene metoda za rad s djecom s teškoćama.

11.7.2016.Pročitaj više